Toelichting wedstrijden

Deze pagina geeft nadere informatie over de wedstrijden.

- Voor alle competities die starten in 2016 is het inlegbedrag vastgesteld op €2.
- Voor sommige wedstrijden is nog niet alle informatie ingevuld. Die informatie wordt tzt toegevoegd.
- Ook al zijn begin- en eindtijden ingevuld: het bestuur kan daar altijd van afwijken!

Wintercompetitie:
Vertrek vanaf clubgebouw HCW. Er wordt gevist tot 12.30 uur. Als een wedstrijd wordt afgelast, wordt dit uiterlijk de vrijdag voorafgaand aan de wedstrijd meegedeeld via de website. Graag dit zelf in de gaten houden; u wordt niet gebeld bij afgelasting.

Zomercompetitie:
Voor de zomercompetitie worden de 3 slechtste resultaten afgetrokken voor de eindklassering. Vertrek vanaf clubgebouw. Er wordt gevist tot 12.30 uur.

Zomeravondcompetitie 2016 vrije stekkeuze:
Voor de zomeravondcompetitie worden de 2 slechtste resultaten afgetrokken voor de eindklassering. Alle wedstrijden vertrek om 18.15u vanaf De Grooth, industrieterrein, achterzijde aan de Oosterhavenkade (=kade slachthuis). Er wordt gevist tot 21.30. Het bestuur kan te allen tijde beslissen om een afwijkende eindtijd aan te houden. Prijsuitreiking bij de barbecue.

Zomeravondcompetitie 2016 stekvissen:
Loting 18.00u. Na loting mag u direct gaan opbouwen. Aanvang wedstrijd om 18.45. Eindtijd standaard 21:15 maar het bestuur kan te allen tijde beslissen om een afwijkende eindtijd aan te houden. Start- en eindtijd d.m.v. signaal. De 2 slechtste resultaten worden afgetrokken voor eindklassering. Deelname alleen mogelijk voor leden. Prijsuitreiking bij de barbecue. Opgave vooraf niet nodig

Bouwvak-avondwedstrijden 2016:
Vertrek 18.15u vanaf De Grooth. Vissen tot 21.30 tenzij anders aangegeven. 1 slechtste resultaat wordt afgetrokken voor de eindklassering. Prijsuitreiking bij de barbecue.